Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Για όσους περιμένουν

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το τραγούδι της Βανδή μιλάει για αναμονή αλλά μια τελείως διαφορετική αναμονή από τη δική μου. Έχω βρει τον άνθρωπό μου και η ζωή μου μαζί του αποκτά νόημα. Η δική μου αναμονή έχει να κάνει με όλους τους άλλους τομείς στη ζωή μου αλλά όχι με αυτόν.
Είδα ότι έχεις διαβάσει κι εσύ την Ασπίδα της Σπάρτης του Manfredi. Κι εμένα μου άρεσε αυτό το βιβλίο. Τελευταία διάβασα και το Αγριόκυκνοι Τρεις κόρες της Κίνας της Γιουνγκ Τσανγκ, αν δεν το έχεις ήδη διαβάσει στο προτείνω.
Ίσως να περάσω μια βόλτα από την έκθεση στην Κηφισιά...
FATA MORGANA

gskastro είπε...

Morgana, το τραγούδι της Βανδή πιστεύω ότι έχει να κάνει με όλες τις αναμονές, άσχετα αν αναφέρεται σε μία συγκεκριμένη. Όταν αναμένουμε κάτι που το επιθυμούμε συνήθως και το αγαπούμε. Χαίρομαι πάντως που στην αναμονή σου αυτή είσαι μαζί με τον άνθρωπό σου.
Θα προσπαθήσω να προμηθευτώ το Αγριόκυκνοι. Τώρα τελευταία διαβάζω μετά μανίας ιστορικά μυθιστορήματα. Σαν μαθητής δεν πολυσυμπαθούσα την ιστορία και την αγάπησα μετά από μερικά τέτοια βιβλία που διάβασα. Πόσο πιο ωραία θα ήταν, αν φρόντιζαν να κάνουν την ύλη των σχολικών βιβλίων περισσότερο θελκτική.
Σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο.
gskastro

Ανώνυμος είπε...

Αφού σου αρέσει το ιστορικό μυθιστόρημα τότε σίγουρα θα σου αρέσουν οι Αγριόκυκνοι. Δεν είναι ιστορικό μυθιστόρημα αλλά μάλλον μια αυτοβιογραφία της συγγραφέως που όμως μέσα από τις αναφορές στην οικογενειακή της ζωή σου δίνει μια σαφή και ξεκάθαρη εικόνα για την Κίνα του Μάο.
Έτσι για την ιστορία, κι εγώ δεν συμπαθούσα την ιστορία σαν μάθημα μιας και δεν ήμουν ποτέ καλή στην απομνημόνευση ημερομηνιών.
Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα gskastro.

fractal είπε...

Γιά όσους διαβάζουν Ιστορικά μυθιστορήματα έχω να συστήσω τον Φινλανδό συγγραφέα Μίκα Βαλτάρι. Αναλάθει τον ιστορικό χρόνο με απίστευτη πιστότητα.